Arkadaşlar bende her hamile gibi demir ilacı kullanıyorum çok düzenli bi şekilde ama son 2 gündür ilacımı içmeyi unuttum. Bu zamana kadar saati saatine içtim hep ama son 2 gündür içmeyi unuttum. Bebeğe herhangi bi sıkıntısı olurmu bu durumun? Yarın tekrar düzenli bi şekilde başlayacağım alarm kuracağım. 2 günden bi sıkıntı olmaz dimi bi arkadaşım çok korkuttu çünkü beni. Demir çok önemli oksijensiz kalmasın falan dedi o yüzden endişelendim