Glzglzglz haftanız çok iyi neredeyse 37 haftalık ve zaten 37-40 beklemen doğum haftaları . Kızım 34 haftalık doğdu ama gelişme geriliği vardı 1800 gr doğdu 14 gün küvezde kaldı ve şuan 4 yaşında yanımda uyuyor♥️ içinizi ferah tutun , sağlıkla kucağınıza da alırsınız inşallah bir kaç güne oksijen işini de halleder bebekler sandığımızdan daha güçlü annesi 🌸