tosuncuk25 Haftada hic olmadigi sekilde ilk defa ayaklarim şişti. Ödemdir diyorum ama gittikce de şişiyor yukarida tutuyorum bol su içiyorum. Tansiyonuma bakiyorum sık sık 9/6 - 10/7 arasinda genelde de hep boyle cikar benim. Nasil gecer bu kizlar bi yardim edin
OzenMeryem tosuncuk25 lahanayi tum kaynatip yapraklarını dayanabileceğiniz sıcaklıkta sarmayı deneyin strecle sarin durabildigi kadar dursun çıkardıktan sonra ayağımdan damla damla sular akmisti sisligi indi cok rahatladim
bkdusunenanne tosuncuk25 kaçak olabilirmi damarlarda, benim bi tanıdığımda 31 haftalık falan daha dün gördüm ayakları davul gibi yürüyünce daha çok oluyormuş geceleri çok daha şişiyormuş Falan. 36 da sezeryan olcakmış doktor damarlarda kaçak olabilir demiş
Daisyy000 tosuncuk25 Ne yapsanız geçici çözüm oluyor.. Doğumdan 10 gün sonra iniyor, geçiyor ödemler.
tosuncuk25 Yolcu_26 Doktoruma sordum tansiyonlarini ölç dedi tansiyonum hep normal ne zaman 14/10 gibi degerlere cikarsa o zaman gel tahlil yapariz dedi