Kızlar merhaba. Şimdi bütün hikayeyi baştan anlatıyorum. 19 şubatta adet oldum 25 inde bittikten sonra korunmadım. Sonra bat ım 18 marttı ve 18 inde adet oldum ama her zamankinden daha yoğun daha kırmızı be daha uzun sürdü. Normalde 5-6 gün süren adet 13 gün sürdü son 3 günü artık kahvemsi ya da açık pembe şeklindeydi. Neyse bu uzun süren adet beni korkuttu ve sol kasığımda bi baskı hissettim olmaz diye düşündüm ama yine de gebelik testi yaptım pozitif çıktı. Hastaneye gittim o gece doktor baktı nadiren adetler uzar dedi kanama alanı ya da kist yok herşey normal gebelik yok ama kan ver istersen dedi. Kan verdim betam 216 çıktı. Sonra 2 gün başka doktor gittim o pek umursamadı gebe olduğunu sanmıyorum varsa da sağlıksız bir gebeliktir dedi sonra yine beta verdim 485 çıktı. 2 gün sonra 947 ve dün de 1993 çıktı. Bu arada kese görmedim zaten küçük diye sadece beta takibi yaptım. Sonra biraz üşüttüm diye dün ve bugün yatıyodum kızım yorganıma kustu diye dolabın üstünden yorgan almaya uzandım ondan sonradan beri sol kasığımda bir ağrı başladı… yattım epeyce ama geçmedi şuan hala ağrı var. Sonra wc gittim ve pıhtılı bir şekilde kan geldi zeynep kamil e gittik ve alttan muayene etti kese görünmüş ama bebek görünmüyor dedi. Kanama için bişe demiyor düşük tehlikesi olabilir ya da yerleşme kanaması diyor. Yani yerleşme kanamasını pıhtılı yaşayan var mı? Bir de sol kasığım çok ağrıyor bu normal mi?