Kızlar hepinize iyi akşamlar sizinle bir şeyler paylaşmak istiyorum. 8 aydır korunmasız ilişki yaşıyorduk. Allah yukarıda çok bir şey yapmadım ilk başlarda ta ki geçen aya kadar. Geçtiğimiz ay ben kasık çektirdim 🫣 normalde asla böyle şeylere inanmam ama hep diyorlardı deneyeyim dedim bende.. kaşığımı çeken teyze kasıklarımın düşük olduğunu söyledi ve yukarı çekti ağrısız sızısız bir şey korkulacak değil asla. Sonrasında incir ve havuç kürü yaptım. İncir yumurtlamaya, havuç çatlamaya iyi geliyormuş. Saraçoğlundan dinledim ve yapıp içtim. Bir de aylardır uygulama üzerinden yumurtlama takip ediyordum bu ay ovulasyon testi denedim. Ve asla uygulamada ki günlerle birebir değilmiş. Yani geçen 8 ay boş günlerde o kadar strese girmişim 😁 yani demek istediğim bir çok tuşa bastım bu ay hangisi vesile oldu bilmiyorum ama Elhamdulillah dün kan verdim 64.7 çıktı🥰 o kadar mutlu oldum ki Rabbim aynı duyguyu burada isteyen tüm kız kardeşlerime nasip eylesin. Tüm bunları yaparken strese asla girmedim. Sizde sakin olun. Stres yapmayın stres çok etkiliyor. Bu arada en son 3 martta regl oldum 16-17 Mart yumurtlama 18 Mart çatlama oldu 31 martta da bebeğimi öğrendim. 🥹