Şuan 9+5 haftalığım ve 2. Gebeliğim. İlk gebeliğimde hiç sıkıntım korkum tedirginliğim yoktu ama bu gebeliğimi öğrendiğimden beri hep içimde aklıma bu sıkıntı olucak gibi hissediyorum ve bu his sıkıntı gitmiyor içimden ve birde üstüne hep düşük yapan bebeği ölen kişilerden hissetmiştim ben duyunca daha da kötü oluyorum. Hamilelik stresinden mi böyleyim neden böyleyim bilmiyorum konuşmak dertleşmek istedim biraz