Sule45 benimde 20 li haftalar da başlayan sol bacak kasık bölgesindeki kemiğim belime vuran ağrı oluyodu. Doktora sorduğumda bebek sol taraftaki sinire baskı uyguluyodur normal dedi. Kilo alınıyo karın bölgesi geriliyo ister istemez bebek de geliştiği için artık şikayetler artıyo. Magnezyum falan yazmadı artık dayanamadım 30. Haftalarda aile hekimine rutin kontrol için gittiğimde sordum magnezyum yazıyım dedi kullanıyorum şuan ağrım oldukça. Her ihtimale karşı doktora danışın. Herkes aynı durumu yaşasa bile sebebi bazen farklı şeyler olabiliyo.