Bebekmert Evet beklenen gün geldi sabah 6 da yatisim var bize dua edin lütfen . Pozitif doğum hikayem ile gelmek istiyorum buraya 🤲🏻🌸
nurisssko Bebekmert sağlıkla kolaylıkla kucağına alırsın insallahhh.En mutlu en kolay hikayeni okumak için rezliyorum bende 37. Haftadayım beklemeye devam :))) 💖💖
Busraltn Benimde 3 nisan sabahı 6 da yatışım var gergin stresliyim heyecanlıyım mutluyum. Umarım doğumunuz çok güzel geçer 🙏🏼🧿💕🥰