Eslemxz Canım Fuat Hocayı kesinlikle tavsiye ederim çok bilgili ve iyi bir doktor ve ben şu an ki ultrason görüntülerinden memnunum. Ama cihaz konusunda Dr Mustafa Başaran ve Dr. Ahmet Başaran var sanırım şu an Kızılay hastanesine geçmişler. Kesinlikle en iyi cihazlar onlarda. Net görüntü görmek istiyorsan onları tavsiye ederim arkadaşlarımın 9-10 haftalık görüntülerine inanamadım o kadar net ki her gittiklerinde ayrıntılı bakıyorlarmış hatta bazı haftalar renkli görüntüler vermiş 🥹 Ve 12. Haftada cinsiyeti net söylüyorlarmış yanılmıyorlarmış