lazkizi61_ Eskişehire yeni taşındım 20.haftamdayım iki hafta sonra detaylı zamanım nereyi önerirsiniz bilgisi olan var mı
Miinniik lazkizi61_ ilk gebeligim de turgay Şener e gitmiştim bilgili tecrübeli ama biraz soğuk birisi Smdi 20.haftamdayim haftaya gidicem detaylya Alper yurdasiper gidicem yorumları iyiydi insllah memnun kalırım.
tkkece lazkizi61_ kesinlikle perinatolog ilknur hanımı öneririm 10 gebelik olsa 10unda da ona giderdim, sırf yüzünü görebilelim diye 1 saate ekstra 1 saat daha baktı, hem bilgisi hem ilgisi hem güler yüzü çok rahatlatıyor, kendi muayenehanesi var
Kubraliya lazkizi61_ Benim dediğim Osmangazi tıp fakültesi öbür yazılanlar Instagram sayfaları var ordan bakabilirsiniz özel klinikler
Miinniik lazkizi61_ turgay bey doktorlar caddesinde muayenehanesi vardı alper beyi blmiyorum ama o da hastane dışı klinik bend haftaya gidecegm
SevdanurSazak Kubraliya benim yarın randevum var babaları içeri alıyorlar mı ve renkli ultrason veriyorlar mı bebeğin yüzünün göründüğü
eadrn Kesinlikle alper beye gidin serdivan Wafflenin karşı ara sokağında kalıyor kliniği Çoook tatlı dilli her şeyi çok açıklayıcı be güzel anlatıyor video fotoğraf veriyor raporu çok ayrıntılı
Kubraliya SevdanurSazak SevdanurSazak Merhaba ben yazdığınızi geç gördüm iki sene önce yaptırmıştım vermediler ücretli kısımda babaları alıyorlar normal poliklinikte almadılar değişmiş olabilir renkli değildi siz ne yaptınız
zynpknt lazkizi61_ ben ocak ayında gittim turgay beye çok memnun kaldım gayet ilgili ve güleryüzlüydü bebeğin de her yerini inceledi sonra da sorduğumuz sorulara cevap verdi hatta yüzünü göstermedi uğraştı göstersin diye☺️
Miinniik lazkizi61_ alper yurdasiper e gittim ben memnun kaldım herseyien bakti bebeğimde herseyi gösterdi uğraştırmadi
tkkece lazkizi61_ turgay beyin baya yaşı var ve kullandığı aletler hiç günümüz teknolojisinde değil diye çok duymuştum ben
Asncn lazkizi61_ korkutuyor bana bebek sorunlu dedı fetal dna sorunsuz cıktı dıger gıttıklerımde sorunsuz deıd o para almak ıcın korkuturuyor sorun ufak olsa bıle buyuk bsy gıbı tapıyor en ıyısı kendı doktorun sslıdna
Sureyya-2626 tkkece ben aradım sordum İlknur hanımı 3300 dedi fiyata ben 2500 e detaylı ultrason buldum ona gidicem çok pahalı
lazkizi61_ tkkece yorumlarına baktım tekrardan evet cihazlari cok eski olduğu söyleniyor bende ona randevu almıstım baska bakım olmadı