Telaş yapma canım ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım ve transferden kısa bi sğremsınra boğazım gıcık yaptı çok öksürdüm ama şükürler olsun bişey olmadı kanında enfeksiyon yüksen ateş olmadığı sürece korkma şınuda ekliyim benimle beraber bi anla daha transfer oldu oda gripliydi ona rağmen doktor transfer etti doktor uygun görmezse zaten yapmaz sen strese sokma kendini