Merhaba 5+2 hamileliğin içerisindeyim ve hamileliğimi 28 martta öğrendim beta değerim 152 idi 31 mart tarihinde beta değerim 788,98 cıktı henüz bir kanama ya da lekenmem olmadı ama regl ağrısı gibi kasık ağrılarım ve şişkinliğim devam ediyor özellikle geceleri beta değerim ve süreç sizce doğru ve güzel mi ilerliyor cevaplayabilir misiniz ?