Merve_kucuk Tunzalee38_ Benim de 2. gebelik. Kızım 40+1 günlükken doğmuştu. Bakalım oğlum ne zaman doğacak 🥰
Aydnkynk Tunzalee38_ benim de 2.kız mecburi sezeryan olacak doktorum almazsak son güne kadar bekler bu dedi