37 haftalık hamileyim. Kanım düşmüş ilac kullandığım halde bir türlü yükselmiyor aksine düşmeye devam ediyor. Damardan serum verelim dedi doktur daha hızlı yükselir iyi olursun dedi. Damardan serum alıp iyi olan var mı birde yan etkileri olur mu endişem o yönde.