Kızlar ben ne yaşıyorum bilmiyorum. Önce kimyasal gebelik dediler şimdi dış gebelik olabilir diyorlar. Hala testlerim pozitif kanamam vardı ama şuan çok çok azaldı. Araştırma hastanesine yönlendirdiler yarın sabah oraya gidicem. Alttan muayene etti temiz birşey yok dedi. Betam şuan 141,7