annem 31 seans aldı bu ışını çok eminim asla bi yan etkisi yok. sadece ilaçlı çekilen tomografi sonrası yani damardan verilen o ilaç sonrası 24 saat kadar kendini diğer risk grubundaki kişilerden koruması gerekiyo. ama bunun radyoterapi uani ışın tedavisiyle alakası yok ben de sağlıkçıyım