uzlet bugun yaşadım bende pembe peçeteye geldi son adet tarıhım 16 mart 21 martta temizlendim acaba varmı bende şüpeliyim gögüs hassasiyeti bas dönmesi agzımın içinde pis bir koku var içimden geliyor gibi ay bilmiyorum pzt dr gidicem bakalım reglime suan 15 gün var daha bukadar erken belli edermi baska bişey mi bilmiyorum