Kızlar cuma günü 30.haftaya giricem geçtiğimiz hafta bebek baş gelişti servisksim 47mm idi her şey okey idi. Ama bugun sabahtan beri hareketler bir kasıkta bir göbek deliği hizasında hissediyorum korktum valla çok aşağıda hissedince. Sorun olur mu? Plasentam arkada bu arada.