Beril16 Kızlar merhaba, Emzirme atletlerinizi nereden aldınız? Öneriniz var mı 🌸 Trendyoldan alacağım. Ürün iadesi olmadığı için sormak istedim. Alırken hamilelik öncesi kilonuzdan 1 beden büyük mü aldınız
Fatmadmr37 Beril16 ilk kızıma hamileyken dagi marka almıştım ve aşırı memnun kaldım tepe tepe kullandım. Üst beden olarak ne giyiyorsam bir beden büyüğünü almıştım. Şimdi 2. Bebegime hamileyim yine dagiden alicam mutlaka.
Melisalp Beril16 ay ben lcw dan aldıydım ama hiç kullanamadım onu, her giydiğimde kaşıntı tuttu beni, sinir oldum ben de emzirme sütyeni ile rahat ettim
biranne_birbebek Beril16 civilde indirim vardı bayram öncesi ben oradan aldım ama kullanmadım henüz iyidir inşallah. Beden olarak hamilelik öncesinden bir beden büyük aldım. Emzirme sütyenini de öyle almıştım iyi oldu.