Beyza2329 gulsahtym23 bi de korkma benim en yakın arkadaşım sezeryan oldu sadece baş ağrısı oluyor dedi o da anestezinin etkisi geçince başlıyor onda da hemşireler devamlı serum bağlıyor hafifliyor zaten dedi boşuna ilk doğumu normal yapmışım dünya varmış diyo ahaha moral olsun sana bebeğim benim 😂🥰🌸
Beyza2329 En az ağrılı en az acılı bi şekilde atlatırsın inşallah canım Bebişin de sağlıklı olur inşallah kucak kucağa dinlenir doyarsın kuzuna❤️ Meryem ve yusuf suresini okuyun lütfen ya da dinleyin🌸
gulsahtym23 Beyza2329 ikinci doğumum olucak iyi kötü başıma neler gelecek biliyorum ama yinede korku endişe stres var maalesef 3 yaşındaki kızımı arkada birakicam aklım hep onda
gulsahtym23 Edanurylm merhaba evet doğum yaptim üçüncü günüm evdeyim ara ara ağrılarım oluyor ama bende bebekte iyiyiz şükür
Edanurylm gulsahtym23 hayırlı olsun Rabbim analı babalı büyütsün inşallah hangi doktorda ameliyat oldunuz