Dilankrca Ark 36 haftalık gebeyim ve ben gerçkten boğa burcu olsun istiyorum ama bu ihitmal biraz düşük gibi 40 haftalık falan doğarsa anca yada 39 koç burcu olsun istemiyorum ne yapabilirim 😅
Ates06 Dilankrca 😁 boğayı neden özellikle istiyorsun benimkisi boğa olacak gibi o yüzden merak ettim ve cinsiyeti ne
tugcesakzci Dilankrca herşeyi geçtiniz Allah’ın işine de mi karışmak istiyorsunuz 😂😂😂 Bacımm ne kadar çabalasan nafile valla inadından koç olur
XBurcuburcu Dilankrca ne diyeceğim bilemedim.😁 Her nasip vaktine esirdir. Onun yerine Rabbim sağlıkla kolaylıkla vaktinde gelsin diye dua edelim canım😄☺️
Dilankrca Ates06 cinsiyeti kız bende 22 nisanda doğdum ve boğa burcuyum kendimde sevdiğim çok özelliklerim var 😂😂
Dilankrca tugcesakzci 😂😂😂 çok doğrj zten koçsa inadından olur aslında Allahın işine karışmak değil hep çocuğumun boğa burcu olmasını istedim ve gebeliğim de beklenmedik gebelikti böyle isteyip bu tarihe denk gelmesi falan umutlandırdı biraz
rabiali54 Dilankrca benimle aynı gidiyorsun sanırım 36+6 ya girdim benimde eşim boğa burcu o yüzden boğa olsun istiyorum babası gibi 30nisan olsa ne güzel olurda😀😀
dilaradoyan Dilankrca neden boğa istediniz. Yani boğa burcu tanıdığım hiç yok ve kızım boğa olacak büyük ihtimalle tarihler zamana denk geliyor. Merak ediyorum
Dilankrca dilaradoyan genel olarak çok sevdiğim bir burç sebepsizce aynı şekilde bende boğa burcuyum ve kendi karakterimi çok seviyorum
Almirolie Dilankrca valla bacım ben 36 da doğursam 37 de 38 de doğursam 39 da 40 her türlü ikizler oluyordu kaçamadım ah kaçamadım 😂😂😂
Gulsahs Benimki boğa burcu olacak eşim koç görümcem boğa burcu ikisi de agresif bebiş inşallah bana benzer huyları😂😂
ipos Ben de 36+3üm, bana da hep boğa daha iyi dediler ama önemli olan sağlıklı olması takılmıyorum 😀😀