Merhaba, prilam A kategorisi bir ilaç. Yani bebeğinize hiçbir zararı olmaz merak etmeyin. Kişisel tecrübeme göre de 2 gebeliğimde de 4. Aya kadar kullandım, 2.de hala kullanıyorum bırakmaya çalışıyorum ama zehir oluyor gündüzleri. Bağımlılık yapabildiğini bilmiyordum ama sanırım bırakamamamın sebebini öğrenmiş oldum bu vesileyle.