Fatmadmr37 h&m - mama ribanalı dikişsiz tayt kesinlikle öneririm 2 tane aldım bütün hamileliği onunla geçirdim asla rahatsız etmiyor karın kısmı ve sonrasında da kullanılabilir. Pentiden de tayt aldım ama onu evde giyiyordum dikiş kısımlaeı don gibiydi🤣 pentiden bir de pantolon gibi bir şey almıştım o da rahattı son günler sıkmaya başladı sadece , artış çok duydum gördüm ama satın almadım. Pantolon falan bakmak istersen lc waikiki uygun ve güzel modeller var