Pemberuya çok sulu anlattığınız nerde yanlış yapıyorsunuz acaba bi anlatsaydınız baştan sona nasıl yaptığınızı kaç saat bekletiyorsunuz ben 1 gece kavanozların kapağını açık şekilde dolapta bekletiyorum sonra kapatıyorum daha sert oluyor birde mayalanırken kapaklarını direk kapatmıyorum bi tülbent gibi birşey örtüyorum üzerine kavanozun ondan sonra kapatıyorum kapakta biriken su yoğurda damlamıyor böyle yapınca