Sahirenur Kızlar merhaba uygulamaya göre şuan 7 hafta 2 günlüğünüz inşallah yarın kontrole gideceğiz kalp atışı ve bebeği görebilir miyim ? Bir de sürekli olarak sarımsı ve beyazımsı akıntım var normal mi bu
DuruDefne_mommy Sahirenur ilk kontrolünuz mü bizde şuan 5 haftalığız 1 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum geç mi olur çok
Kadererol55 Sahirenur 6+1 de duydum bende kalp atışını bu durum degişkenlik gösterebiliyor rahat olun 🙃
xLucy Sahirenur akıntı bende de var 6+3 üm, krem renkte ya da açık sarı gibi , doktoruma sordum normal dedi. Pembe,yeşil veya sarı olmadıkça veya kokulu olmadıkça normal dedi.
Sahirenur DuruDefne_mommy ben 2 hafta önce 5 haftalıkken gitmiştim canım sadece keseyi gördük güzel büyümüş dedi doktor , şimdi de kalp atışı ve bebek için gidicez 9. Haftaya kadar duyulmama durumu var diyorlar
DuruDefne_mommy Sahirenur kalp atışını hangi haftalar arasında duyabiliriz ki acaba ilk gebeligimin üzerinden 6 yıl geçti unuttum 🤔Şuanda gitmek istemedim sadece keseyi görürüm diye
Minikkedy Sahirenur muhtemelen duyarsın 6+1 de transvajinal ultrason yapılmıştı normal de gözükmedi haftaya görüşelim demişlerdi
Minikkedy Sahirenur çok heyecanlı oluyor insan şimdi 9 haftalık her hafta gitmek istiyorum ama artık ayda bir görüşmeye çağırdı bekliyorum giyme zamanımı aklım hep bebeğimde 🥹🥹😁😁
brcaslan Sahirenur canım aynıyız ben geçen hafta 6+3 de duymuştum sende duyarsın inşallah ama duymazsanda sıkıntı etme 9 haftaya kadar duyanlar var