İyi akşamlar kızlar dünden beri aşırı kasilmam var rahme vuran karnım sepsert 3 üncü gebeliğim şuan 25 haftamdayim mide bulantimsa var lavoboya gidincede rahimde çok sancı oluyor kasılma çok var sabah kalkamadım kasilmadan karnım sepserti küçük kizimdada böyle olmuştum sancım çıkmıştı acaba gerçek sancimi kafam çok karıştı