Merhaba sevgili arkadaşlar 21 Mart’ta gebe olduğumu öğrendim testle. Sonra kan verdim bhcg 262 çıktı. Sonrasında hemen yurtdışına çıkmak zorunda kaldık ve döndük. Şuanda da doktor yok. SAT 17 şubattı. Bebeğim iyi mıdır kalp atışı var mıdır içim içimi yiyor. Doktor randevum da sekizinde.