Sevvalkizilkayaa Kızımda hamileliğim aşırı sinirli geçmişti normalde sinirli bi insan degılım ama hamılelıgım ilgınçti karşımda biri konuşurken bile boğasım gelıyodu 😂 bebem bi doğdu sinir küpü herşeye ağlayan mızmız kolık bi bebek 3 yaşında şuan 2,5 yaşından sonra az az düzeldi tam düzelmiş değil ama eskiye göre daha iyi bi an hep böyle kalacak sanmıştım