seyma0661 Beybyi bizimki küvözde kaldı 2 gün biberon vermişler eve gelince emzik deneyelim dedik hemen aldı 😂 normal memeyi de emiyor silikon ucu da
rosatue Beybyi 5 gün çok erken. Emzirme danışmanım 7 haftalıktan önce önermiyordu. En azından 1 ayını bitirsin bence.
Beybyi seyma0661 çok şükür meme emiyor biberindan midesi bulanıyor silikon ucu da göğüs ucum olmadığı için aldım onu da pek beğenmedi ama şimdi ucu çıktı eme eme çok şükür
seyma0661 Turuncukadin silikon ucu aldığından beri göğsümü almıyor ama 😂 silikon ucu çıkardığımda kafayı sağa sola çevirip duruyor meme ağzında kayboluyor fazla ucum olmadığı için 😂 buna da şükür insallah hiç kesilmez göğsümden
seyma0661 startown çok huysuzlandığında alıyor canı sıkıldığında bırakıyor 🫣 emzikle alakalı da olabilir belki avent kullandım ben her bebek her emziği almıyormuş
startown seyma0661 il kızımda aventte dahil 8 emzik denedim hiç birini tutmadı.Çevremdeki bebeklerden de anladığım kadarıyla tutacak bebek hepsini tıtuyor tutmayanda hiç birini tutmuyor
seyma0661 Beybyi ay benim uç hiç çıkmicak heralde birinin vardı az da olsa alabiliyordu ama diğeri hiç yok. Şimdi silikon uca alışınca daha göğsümü de almıyor 😂 Ama günden güne huyları değişiyor farklı marka emzik deneseydin bide