Kızlar 26+4 haftalik hamileyim 3.cocuguma hamileyim ve şimdiden dokuz aylık gibiyimve bayramda her gören ayy sanki doğuracak,karnın çok sivri,çok şişmişsin hamilelik çok yakışmış diyordu herkes artık haftami da söyleyince herkes bana acıyarak bakıyordu hepsine elimin tersiyle vurasim geldi artık bunaldım sizler bu bayram neler duydunuz gelin dertleşelim