Vili8515 Merhaba arkadaşlar 18+6 haftalık hamileyim. Bazen karnımın sağ bazen sol tarafında batma gibi şeyler hissediyorum. Bebeğe doktor sağ taraftan bakıyor ancak bayada büyüdü acaba bunlar bebek hareketi midir ? Tecrübeli anneler bakabilir miii 🫶
DogaMom Vili8515 bebeğin canı nerede isterse hareket orada oluyor 🤭 ilk hareketi kasığımın biraz üst tarafında pıt pıt şeklinde hissetmiştim.
Vili8515 Doktor hep sağ tarftan baktığı için hep ordan bekliyorum ama doğru bebek büyüdü. Birde anlamıyorum ki acaba bebek hareketi mi yoksa gaz mı 🙈 garip şeyler ama güzellll ❤️
DogaMom Vili8515 ilk başlarda evet gaz mı hareket mi anlaşılmıyor biraz daha büyüdükçe evet hareketmiş diyor insan 🤭 tuhaf farklı bir his daha da büyüdükçe can yakacak gibi duruyor bakalım bize neler yapacak bu minik ayaklar 🤍