Meliselo Kızlar biz 32+5 deyiz doğuma yaklaştıkça heyecan bir yandan kasıkta ağrılar bir yandan artmaya başladı sizde durumlar nasıl?
zynpknt Meliselo 33+3 nisan mı olur artık mayıs mı bilmiyorum erken doğum riski var bütün kasık ağrıları korkutuyor🥰
Turuncukadin Meliselo aynı agrilari yaşıyorum hatta korktum acile gittim hafif enfeksiyon çıktı monurol verdi doktor bir de progestan verdi karnımın sertliği ve ağrısı geçsin diye. 32+1 şu an ağrın gayet normal rahmin büyüyüp gerildiği için oluyor dedi. Bebeğim baş aşağı duruyor ve baskı yapıyor arada altıma kaçıracak gibi hissediyorum😅
Meliselo Eesraaa34 evet benimde oluyor kaşığımda batma şeklinde ara ara ağrılarım oluyor ve çok aşağıda ağrı hissediyorum
Meliselo zynpknt bizde daha doğum tarhini konuşmadık Sezeryan istiyorum genelde 38. Hafta alıyorlar diyorlar doktorlar ama bilmiyorum
rabis-0201 zynpknt ben de 33+4 üm, benimde erken doğum riskim var , Mayıstan hiç ümidim yok sanki Nisan sonu gelecek gibi 😃 bakalım hangimiz önce doğuracak ahahah
Meliselo Eesraaa34 Eesraaa34 tahmini 22 Mayıs ama bebek baş aşağı pozisyonda 28. Haftadan beri sezeryan istiyorum o yüzden daha erken olur diye düşünüyorum
Queenhera Öf benim de oluyor ara ara ve gaz sancısı çektim dün tüm gün, uyku desen her gece 3den sonra bir posta uyanıyorum, sağım solum uyuşuyor vs. Kilom da var benim onun da olması zorluyor daha cok
Queenhera Meliselo evet aynen. Mide yanması için rennie duo olmasa kahrolurdum herhalde. En son kontrolde de ara ara kasılmalarım olduğunu söyledim magnezyum ilacı yazdı ama henüz kullanmadım emin değilim, sanki ne kadar az ilaç içersem o kadar iyi gibi geliyor. Ara ara oluyor diye çok üstünde durmadım belki bu gece içerim
Mrvsmt2502 Meliselo mayısın başı gözüküyor doğumum ama o kadar beklemez gibi hissediyorum aşırı aşağıda öksürsem çıkacak gibi bazen 😃
Coktaze Eesraaa34 ayağımı uzatıp biraz dinlendim sonra geçti ama bugün tekrar belimde ağrı olmaya başladı hafiften yokladığını düşünmeye başlamıştım bende
Prensess33 Meliselo 32+2 olduk çok şükür kasik ağrım yok ama bel ağrısı çok oluyor ev işi falan yaparken dayanılmaz şekilde hemde onun dışında hiçbir sıkıntım yok bin şükür 🤲🏻 bebeğim baş asagi dönmüş normal doğum görünüyor şuan tahmini doğum 25.05.2025 te gosteriyor 🥹 inşallah bu tarihte doğar rakamlar uyumlu hoşuma gidiyor 😁😁
Coktaze Prensess33 yaa sizinle aynı tahmini doğumumuz 32+2 25 Mayıs benimde ilk kez bugün belim ağrıdı ve dün kaşığımda inanılmaz bir ağrı vardı adet sancısı gibiydi