Ben de 11+4 üm bugün nir kaç gündür başımın arkası çatlayacak gibi ağrıyor bir tülbentle bağlıyorum iyi geliyor. Kansızlık ve tansiyon problemim yok ben de psikolojik olara zor gibler geçiriyorum çok ağlıyorum ondan olduğunu düşünmüştüm şimdi başlıklara bakınca sanırım gebelikle ilgili