Giizmo benim uygulamaya göre 2+2 gebelik gözüküyor mart 16 adet oldum 21 martta temizlendim o gece korunmasız ilişki ve 29 31 mart yumurtlama gününü değerlendirdim korunmadım bugun pembe bi kan geldi normalda asla kan gelmez bende kan da değil pembe renk di acaba gebelikmi olduda yerlesme kanamasımı diye sordum kimse olmaz dedi ama ben öyle hissediyorum test yapıcam yarın bakalım gözükürse