Zeliseyup Hemogram tahlilimde ‘ wbc’ değerim 11.8 çıktı. 27 haftalık hamileym sizde değer nedir ? Normal değer 3-10 arası
melekbulbul Zeliseyup benimde wbc degerim 13.05 çıktı bogaz enfeksiyonu geciriyordum ondan oldugunu düşündüm doktora sordum ondanda olabilir gebelikten dolayida olabilir dedi 2. Trimesterde wbc degeri 15 e kadar normalmiş öyle söyledi. 24+5 olduk bugun🤰🏼
Rukie 20+1im benim de 14.1 çıktı bugün Wbc aile hekimi 2 gün sonra tekrar yapalım dedi😕 normal mi acaba kadın doğumcuma sorsam geç mi olur 3 gün sonra zaten kontrol var