Annemidedinsen Beylikdüzü’nde oturuyorum. Kendime ne doktor ne hastane bulamadım. Napcamı şaşırdım. Bu hastanede sezeryan doğum yapan var mı nasıl memnun kaldınız mı? Fikir verin lütfen
deletedmom43191 Annemidedinsen hastane hakkında bilgim yok fakat oraya giden kişilerden hep bir şikayet mevcut ama doktordan ama doğum ekibinden
Bebegim3444 Annemidedinsen beylikduznde oturuyorsun mimar Sinan devlet hastanesi sana yakın oraya ya gidebilirsin. Tum tanıdıklarım orda doğum yaptı aşırı memnun kaldılar. Benmki ilk özeldi şimdi bende oraya gidiyorum. Özellere kesinlikle güvenmiyorum Çünkü Benm ikizlerimde o cetenin elindeydi artık korku oldu bende.
Sivassli58 Annemidedinsen benim doktorum Zelal hanım di ama acil sezeryene alındığım için başka doktor girdi ne doğumla ilgili ne de sonraki süreçte olumsuz hiçbir durum yaşamadım
Annemidedinsen deletedmom43191 evet bende şikayet duydum ama çok fazla doğum yapanda var özellere de güvenim kalmadı napcam bilemiyorum
Bir_annem Merhaba. Bende orada yapacağım . Çevremde yapıp çok memnun olan bi kaç tanıdığım var. Duyulan olmayanda var. Bence beklentine bağlı biraz da sanırım. Özelde yapıp şikayet edenlerinde okudum bu sayfa da..
Annemidedinsen Bir_annem vallahi tek beklentim sağlıklı bir şekilde doğum yapıp bebeğime kavuşmak ameliyat sonrası sıkıntısız geçirmek istiyorum. Artık özellere de güvenim kalmadı sizin ilk doğum mu?
Bir_annem Annemidedinsen hayır benim 2. Olacak… İlki özelde kendi memleketindeydim. Birde benim Eltim sağlık müdürlüğünde çalışıyor İstanbul’da. Cam sakura denetlediği hastaneler içinde. Bana kesinlik burası ameliyat ekibi ve imkanları kusursuz dedi.. Ona güvenerek böyle bir karar aldım.