gizemozel22 Kızlar bu ay detaylı ultrasona gideceğim. Doktorum 3 isim önerdi. Daha önce bu doktorlara giden ve iyi/kötü tecrübesi olan var mı? 1-Turgay Şener 2-Mete Tanır 3-Zafer Bütün
zynpknt gizemozel22 ben turgay beye gittim çok memnun kaldım gayet güler yüzlüydü ve her yerini güzelce inceledi ☺️
Feth Zafer bütüne gittim ben memnun kalmıştım ama fotoğrafları net değildi o yüzden bir de Alper Yurdasipere gittim(radyolog)
Feth Ozgeee11 bazı doktorlar Alper beyin detaylı ultrasonunu kabul etmiyor ama 1 saat nerdeyse vakit ayırmıştı bana yüzünü görene kadar baya uğraştık kahve içip geri gelmiştim falan çok ilgiliydi i, videolar atıyor onlarda çok güzeldi
Ozgeee11 Feth aa bilmiyordum biz doktorunuza Alper beye gideceğimizi söylemiştik olumlu karşılanmıştı bizde çok memnun kaldık açıkçası
Feth Ozgeee11 efsane bir doktor bence de, ama bazı doktorlar özellikle perinatolog olmasını istiyorlar