Aycan00 Kızlar hiç açılma ,sancı vs yokken suni sancı alan var mı ? Ve süreç nasıl ilerledi ? Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
Muhammedamine Aycan00 2 cm açılmayla suni sancı aldım ama 6 cm de kaldı suyu bittiği için acil sezaryene alındım . Ama bu kişiden kişiye değişir suni sancı alıp çok güzel açılması olan kadınlarda var
Sibelsncar Aycan00 1 cm le ben 2 gün hem suni sancı hem fitil aldım çok zordu öldüm tekrar dirildim ama en sonunda açıldı herkesin aynınolcak diye birşey yok ama zordu
TCSRFEGUL Aycan00 36. Haftamda suyum gelmişti kendi sancım hiç yoktu acıklıkta 1 cmdi 1 gün acılmayı bekledik ilerlemeyince suni sancı aldım 5 saat sürdü tam acıklıga gelmem ertesi gün doğurmuş oldum yani suni kolay değil ama dayanılmazda değildi
Aycan00 Aycann12 kaçıncı haftadaydı canım? Benim hiç açılmam yok bebeğin kafası 1 hafta önden gidiyo Sezeryan olmak istemiyorum suni sancı ile denesem mi bilemiyorum
Aycann12 Aycan00 Hm orasını bilmiyorum aslında doktor daha iyi bilir bide şu var suni sancı yapıp sancıları çekersin sonra sezeryana alırlar odaha zor inşalah istediğin gibi olur canm sağlıkla alırsın kucağına
Aycan00 TCSRFEGUL hiç açıklığım yok o kafamı karıştırıyor 39+2 yim yarına Doğum planlanıyo ama ben hala kararsızım
Aycaclb Bende 40+0 haftalıgım 1 2 cm açılmam var , doktorum sunı sancı vermek istiyor yarın yatış dedı ama istemııom
Aycaclb Aycan00 bence daha erken ne bıleyım bebegın sağlığı suyu kalp atışı iyiyse beklenebilir gıbıme geliyor
Aycan00 Aycaclb kafası bi hafta büyüktü canım o yüzden doktorum son haftalara zor olur dedi 39 da gel dedi ben erteliyorum belki kendi gelir diye