Kızlar selam ben burayı hamileyken çok aktif kullanıyordum bi çok anneyle birbirimize yardımcı olduk velhasıl kelam doğumdan 1 buçuk yıl sonra tekrar gireyim dedim çünkü tekrar hamilelik şüphesi var içimde ;(( neyse ben 1 buçuk yıl önce tercihimle sezaryen oldum doğuma gittim sabah 8 buçukta nst girdim 12 gibi doğuma alındım o kadar iyi bi ekip vardı ki çok rahattım ilk baş gittim sedyeye oturdum ve belime iğne vurmaya geldi anestezi doktoru o kadar güzel anlattı ki anlatırken vurmuş dokundu sandım sadece gözümü çok korkutmuşlardı ama hiç öyle değilmiş çok şükür hemen ayak parmaklarıma sıcaklık geldi uzandım hemşire hanım bana sondayı taktı uyuşuk olduğum için haber vermese anlamayacaktım bile serumları taktılar ameliyat başladı hiçbir şey acı falan hissetmedim 10. Dakika bebeğimin sesini duydum paha biçilmez bir andı hemen sağlıklımı diye sordum çok şükür iyiydi sonrasında beni diktiler 35. Dakika ben çıktım toplam 40 dakika sürdü odama geldim yatırdılar tir tir titredim çok üşüdüm narkoz etkisinden dolayıymış. Akşam 7 gibi uyuşukluk geçti ve ayağa kalktım kalkar kalkmaz bi an sancı hissettim direk karşıya bak demişti doktorum yere asla bakmadım tansiyon düşmesin diye karşıya baktım ve hep yürüdüm hep yürüdüm ne kadar yürürsen o kadar çabuk iyileşirsin ve gazin çıkar dedi doktorum öyle de oldu bebeğimle hep kendim ilgilendim ertesi günü hiçbir şey yoktu yalnız ben odaya girer girmez sade kahve içtim ve bitter çikolata yedim herşey çok güzeldi gene olsa gene sezeryan olurum çok rahattı kendinizi sıkmayın sakın stres yapmayın her kadının doğumu kendine hastır sormak istediğiniz şeyler varsa mutlaka sorun cevaplarım şimdiden sağlıkla bebelerinize kavuşun oğlum şuan 17 aylık 💋🫠