selam kızlar🌸 37. haftadayım dün belime ağrı girdi, kasıklarıma da bıçak saplanıyor gibi adet olacakmışım gibi hissettim ama geçti. doğum yaklaşıyor sanırım, e vakti de geldi.
siz neler yaşıyorsunuz ufak ufak belirtiler başladı mı ? merak ediyorum deneyimlerinizi