Sevdapl Seymaoztrk27 yemekten bir saat sonra tokluk şekeriniz 140 üzeri ise zararlı. Benim 150 çıkınca bile doktor uyarıyor dikkat edelim diye.
cylnmy Seymaoztrk27 benim de birkere mısır unundan kaynaklı 200 çıkmıştı. Hemen limonlu su içip yürüdüm. Ani yükselmelerin zararı yok ama neyin yükselttiği belliyse birdaha yeme. Mesela benim mısır yukseltiyor