1kopek1bebek Çok kararsız kaldım gümüş kapak lazım bişey midir? Plastikler yetmiyor mu? Lazımsa hangi marka en iyidir? Silverette baktım ama tecrübe edip memnun kalan annelerimiz yardımcı olabilir misiniz?
seyma0661 1kopek1bebek ben lansinoh krem ve mavi hametanı kullandım sağım da yapıyorum silikon uçla da emziriyorum gümüş kapağa ihtiyacım olmadı
seyma0661 1kopek1bebek hayır onu yıkamak gerekiyor :( ama yaraya iyi geliyor ilk zamanlar yara olmuştu