Serpoo Bir-anne21 eğitim araştırmada 32nci haftadan itibaren baslıyo. Ben özel takipliydim 35nci haftada nst basladık 2 haftada bir çekildik .Olası bi durum veya doktorunz gerek görürse daha erken de baslatabilr
Bir-anne21 Serpoo teşekkür ederim bende özel kontrollüyüm doğumumda aynı doktorda olucak ikamet ettiğimiz yerle gittiğimiz hastane uzak tıp merkezine gidip kontrol yaptırmayı düşündüm bir an ama nts aklıma geldi belki girerim diye
Serpoo Bir-anne21 her doktorun görüşüde farklı o yüzden net bişey diyemiycem. Sancı gbi kasılma gbi şikayetnz varsa erkende alabilr nst ye