Mavimavi 12+6 haftalığız çok şükür ama nedense çok az cıktı yani obur hamilelerinkinden az benim göbegim neden ki ?? Düzensiz besleniyorum diyemi ki ?
YadeOmer Mavimavi çok erken şuan benim 20. Haftada çıktı,12. Haftada Bebek leğen kemikleri içinde durur yani daha yükselmedi rahminiz
Sibelemre Mavimavi sert ettiğin şeye bak benim bir ayım var doğuma halen göbek yok bu çocuk nerde nasil duruyo daracık yerde diye merak ediyorum valla
Ezgisare Bünyeden bünyeye değişiyor canım 4 Aydan sonra yavaş yavaş çıkmaya başlar ama tabi sen yinede düzenli beslen
Ayseymen Benim 33 haftalik daha yeni yeni belli dert etme onemli olan saglikli olmalari gobuste buyur bu kez bu ne dersin :)))
Duman123 Canım ben 32 haftalık hamileyim gören 8 aylık demiyor 😂 yapılıyımda ama göbeğim geçen aylarda çıktı daha çok zaman var önünde
Mervenin 29 haftayım hala minicik şişman göbeği kadar bile göneğim yok seninki minicik şuan dert etme😅
esractn Mavimavi Daha çok erken benimki ikiz olduğu halde 17invi haftamda çıkmaya başladı onuda ben farkedebiliyorum bitek dışardan belli olmuyor.
Aryam Mavimavi bebegim chokkkk erken ya ben 9 aylik oldum 10 gune dogumum var kimse anlamiyor bile dushun😅zayif birisi de deyilim yani😹😹😹😻
grygrg Mavimavi 27 haftaya girdim yeni belirginlesti...ki bebegin gelişimi bı hafta önde gidiyor... tamamen yapı meselesi...
kbraknt @Mavi-mavi kuzum ben 22 haftalık oldum hala cikmadi doktorum göbek deligine yeni yeni ulasiyo dedi senin minigin dahada küçük bende bekliyorum sabırsızlıkla ama morelini bozma erken yani daha
NanishAgayeva Benim ilk hamileliyim 15 haftalik sonlanmisti o zaman qram karnim cikmamisti daha cok erken,sukur simdi 10 haftaligim ama surekli kilo veriyorum qaliba 25 haftaliginda cikar karnim🤣
Mavimavi Kizlar bugun biri söyledi onunda kizi benim ayni haftaymis karni baya cikti senin yok deyince merak ertim 😂😂