32.haftam cumartesi gününe geliyor. 32 den önce mi çalışabilir raporu almam gerekiyor sonra mı ? Bir de 37. haftaya kadar çalışmayacağım 34 gibi izne ayrılacağım o da cumartesi gününe denk gelecek ne zaman almam gerekiyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?