EsraMtGlmez zaten ilk doğunca anne yanında yatırırsınız 7-8 ay daha sonra zaten Bebek çok hareketleniyor mobilya beşikden düşme riski daha yüksek ve bende oda yapmayı düşünüyorum şifonyer dolap kitaplık Slovak belki bide komidin ama beşik almicam mobilya olarak çünkü gerçekten boşuna ama mobilya beşik odanıza sığarsa olabilir anne yanı almanıza gerek yok benim öyle bi şansım olmadığı için mobilya beşiğe karşıyım Bebek mağzasında çalıştığım için daha önce bu fikrimde netim