Sevgilimmmmmmm hayırlı olsun canım. İlk gebeliğimde rutin nst 32. Haftada başladı ve 2 haftada 1 çağrıldım. Şu anda henüz 23. Haftaya yeni girdim devlet hastanesi ne zaman başlar bilmiyorum. İlk takibim özeldeydi ♥️
Bu arada bildiğim kadarıyla 32. Haftada başlanıyor yani daha geç başladığını henüz duymadım ☺️