Baby135_ Happy_days benimde o tarihti ama 24 ve 31 değerlendirebildik ve geçen ay kimyasal gebelik oldu acaba bu ay olur mu sat13 benim sizin
1202 Happy_days 28mart gordum catlamayi ama bu gun goğus hassasiyeti bawladi🤔anlamadim acaba regl yaklawtigi icinmi
AdaKaranfili Happy_days 30 Mart yumurtlama takvime göre 31 Mart degerlendirdim iki kere. Sat 16 Mart. Acaba test ne zaman yapsam
1202 Happy_days biliyorum canim 😃erken regl yaklawincada meme hassasiyeti oluyor ondanda ola bilir bat 9,10
-mavim- Nurbl ben çatlama gününü değerlendiremedim bayramın ilk günüydü müsait değildik. Pik gününü değerlendirdik. Sanırım önemli olan çatlama günüymüş bu ay umudum yok o yüzden
Baby135_ AdaKaranfili benim de takvim 29 diyordu 24-31 değerlendirdik sonuçunuzu bildirir misiniz bana da bat13 benim de