Kızlar merhaba şu an 35 haftalığım pazartesi günü tam 36 hafta olacağım ve çalışabilir raporumu çalışamaz a çevirmek istiyorum son bir haftada .İzni çalışamaz a dönüştürdükten sonra doğum sonrası yine 5 hafta değil de 4 hafta olarak kullanacağım değil mi yani 32 den sonraki dört hafta her türlü aktarılacak değil mi yoksa direk 8 hafta olarak mı kullanacağım doğum sonrası