İyi akşamlar kızlar. Bende de pco var. Doktorum duphaston verdi. 29 marttan beri kullanıyorum ve aynı zamanda gün aşırı da ilişki oluyor. Yaklaşık 2 günden beri kasık kramları ve adet gibi kasık ağrısı oluyor. Bugün de göğüs hassasiyeti başladı. Gaz sancılarım genelde hep olduğu için emin olamadım. Sizce bu döllenme belirtisi midir, yoksa ilaç yan etkisi midir? Normalde ilişki sonrası 3 gün içinde döllenme gerçekleşir diye biliyorum ama tabi herkese göre de değişebilir.